Monday, August 17, 2009

Sthlm baby!


Im back!
Har inte kunnat gå in på datorn för att blogga durnig my trip to sthlm.
Har ju internet på telefonen , varit inne på facebook , men fattar verkligen inte hur man gör med denna sidan..
IAF, STHLM !!
Det hela började att efter en fuckad fredag åkte jag iväg till stan o köpte en klänning, sen vidare till sminkösen/stylisten/storasyster/frugan Sarah :) Hon hade packat ihop en massa fina glittriga smink saker och även smycken som jag hade att välja mellan. Vad skulle jag göra utan henne !?(kommer mer info om vilken underbar tjej hon är)
Sen bar de av till sthlm, orkar inte skriva allt i detalj,m men mötte upp Aisha på tåget hon hoppade på i Örebro, första gången jag träffar henne faktiskt riktigt skön tjej må jag säga !
Vi gick av tåget, o mina ögon dog !, boys boys boys överallt riktiga katter :D i like :D
vi gick vidare till hennes vän, fixa oss mötte upp dom andra tjejerna och senare vidare mot Bern.
Lloyd banks skulle uppträde men dök aldrig upp, synd !
Men ist var den Sjukt söta Shawn MIMS där :D
Vi fick gå backstage och umgås med han och hans crew, dom var så sjukt mysiga att umgås med, vi fick dom o skratta, dom fick oss att skratt tills vi ramla från stolar.. jätte roligt hade vi det!
stannade en extra dag o det var så sjukt skööönt att vara borta ifrån gbg en dag :d missed the girls though.
Idag var det panik att komma hem, men som sagt har jag en undrbar vän som ställde upp och lånade ut pengar till mig, hon köpte biljett till lilla fattiga vit svarta gatubarnet mariah :)
TACK SARAH JOHANNA JOHANSSON (*säg det med blatte brytning*)
Gud vad fjollig ja är:s kissie snart ju ? helllllll noooo !! iaf
ne nu ska ja gå o äta städa sova eller något
/.M*

No comments:

Post a Comment