Friday, August 14, 2009

Damp!


Mariah har officielt damp !
Jag är så sur o arg o ledsen ooohh jag vet inte vad !! Vill bara ?!#&!? jag vet inte själv..
Vill inte berätta varför heller.. Men kan erkänna att det rinner tårar ned ifrån min kind nu!
Måsta bara säga att slösa energi på saker, folk eller händelser som inte gör dig glad eller till en bättre människa måste vara det mest idiotiska vi gör... jag gör iaf

Hur som helst.. Idag har varit en mysig dag på stan med flickorna igen. Tackar o bugar för att ni finns! Massa love till er ! Vet inte vad mer jag ska säga, är så galet sur o ledsen på samma gång
:( Nu käner jag inte för att skriva mer ska gå o lägga mig o tänka på min framtida man Draaaaake så kanske ett leende kommer fram på läpparna
Im Ouuut
God natt
/.M* :(

No comments:

Post a Comment