Tuesday, August 11, 2009

if only dreams could come true..

God morgoon!
Jag älskar maat, och alltid tyckt att jag äter mycket, men tydligen inte.. Jag äter antagligen fööör lite. Men det blev ändring på det från och med idag! varit vaken i knappt en timme, och redan proppat i mig mat för en halv dag känns det som haha!
Som jag sa igår skulle jag gå drömma om mr drizzy, och guess what ? Det gjorde jag! Hahah
sjukt ändå. Om ni inte vet vem det är ta reda på det !!! Ne ja kan berätta att han är en 22åring snygg och underbart talangfull kille som var med i en canadeisk såpopera Degrassi i sina yngre dagar. Nu är han med i skivbolaget young money ent som är hostat utav lil wayne med fl. Jag kan inte förklara hur oerhört duktig han är för att vara såpass ung, o desutom ser han ut som en perfekt ung herre för mig HAHA, men synd för mig att ´han inte ens vet att jag existerar..
Såg jag honom vet jag inte vad jag hade gjort. Den dagen jag blir rik, ska jag börja följa han turneer iaf hahah, om den dagen nu kommer mig =/
Nu ska jag upp o duscha, springa iväg o hämta mina moneey, sen åka in till stan för en fika med ladies
/.M*

No comments:

Post a Comment