Thursday, August 13, 2009

Göteboorg

Sjukt soft kväll i stan idag!
Det är ju Göteborgs kalaset så att bara gå runt i göteborg o kolla på allt skummt folk är en rolig sak att göra ibland.
Jag , seg som alltid kom iväg till stan i sista minuten o åkte hem till sarah för att byta om..
o gissa vad, hon hade tvättat mina kläder ! love her ! hihih^^ kanske ska lämna kläder där lite oftare.. ? Ne jag skoja !! anyways, sen åkte vi in till stan o mötte på amy o henns vänner, och kunde inte bestämma oss för vad vi skulle göra.. skulle vi gå o äta? skulle vi gå på vattenpips cafe ? skulle vi sätta oss någonstans ute o ta ett glas ?
Det slutade me att jag (matvraket), amy, jossan o sarah gick o satte oss på cafe dali o åt den goda kyckling ciabattan! I like !
sen drog vi oss nedåt o hamnade på brunnsparken där det var lite idianer som spelade musik. Dom höll på att packa ihop sina grejer, men hade fortfarande på sin musik... o självklart fulla svenskar ska stå o dansa:D så roligt att titta på fler o fler folk kom. Sen kom en man in o dansa aj aj jossan fell in love med han hahah Bäst var han.. plötsligt var de fuuuuullllt med folk mitt vid fontänen som stod o dansa o hade det roligt. Göteborg e en skum stad, men sjukt sköön :D
Anyways, det bär off till sthlm imorgon antagligen. Om inte, så blir det på fredag, kan inte bestämma mig :S haha ! Men nu ska jag iaf gå o sova o drömma om Drake drizzy rogers or drizzy drake rogers im to busy to play father höhö iaf
Im out
/.M*

No comments:

Post a Comment