Wednesday, August 12, 2009

En dag på stan med urban o klas

Ja, dagen börja med att jag åkte till mitt förra jobb o hämtade ut min näst sista lön, sen åkte jag iväg med mamma för att handla ännu mer färg o måla =/
Sen blev de in till stan för att möta jossan för att sen åka vidare till järntorget o möta amy, men mötte upp jossan o amy bestämde sig för att komma in till stan ist.. hmm vad hände vi gick runt.. Bestämde oss för att äta.
Skulle gå o kolla den nya NFC (nordstans fried chicken) HAHAHAH vad mer ska 5:an hitta på:P iaf vi gick till Burger king ist o åt oss goa o glada.
Sen gick vi runt lite till o kom då på att amy kanske vill med till sthlm? Jo varför skulle hon inte vilja..:S så vi gick o kollade på kläder o skor.. o jag fastnade för ett par fljarhjrhowngsnyggaaaaaa skooor aj aj d gör ont i hjärtat att bara tänka på dom.. så fina !!! men är man 175 eller vad man kan vara så e d ingen ide att köpa skor som gör dig längre än mr o'neil haha. iaf vad hände mer.. ah vi hade sjukt kul iaf ni ska inte få veta mer för ja e för tröttt för att skriva hahaha Orka vara jag god natt o puss
Im out
/.M*

No comments:

Post a Comment