Friday, August 14, 2009

Shoppa !

Idag ska jag till allum (partile) för att möta upp min wifey o shoppa lite ! Ska ju som sagt jobba "med" Lloyd banks o Mims, så lite freesh måste man se ut haha .
Har ingen aning om vart o hur jag ska hitta en klänning, o har panik över vad jag ska göra med mitt hår, o skooooor ! Hade jag kunna plocka pengar ifrån träd så hade jag gått o köpt mina älsklingar, men nej ! kommer inte ens använda dom så why even try it :S
Jaja, får ta ett par klackisar här hemmifrån då :( om jag inte hittar några riktigt sexiga i allum
haha
Läggre upp lite mer bilder här så det ser lite roligare ut :S
Vet att d inte är någon som läser så får göra detta för min egen skull, som en liten diary utan detaljer hahaha
ne fan måste börja göra lite reklam för bloggen o se om någon vill kika förbi o läsa ett par rader.
Juste, sola vill jag oxå göra.. hinner jag la säkert :)
/.M*

No comments:

Post a Comment